Od października br. wprowadziliśmy kolejne udogodnienia dla naszych klientów. Teraz wszelkie sprawy związane z rejestracją można załatwiać na parterze budynku Urzędu Pracy. Dzięki temu rozwiązaniu zarówno rejestracja jaki pośrednictwo pracy będzie odbywać się sprawniej.

Obecnie rejestracja osób bezrobotnych odbywa się na parterze w pokoju 101, jednocześnie uruchomiono specjalne stanowisko ds. pośrednictwa pracy dla osób niepełnosprawnych które znajduje się również na parterze w pokoju 103.

Bez zmian pozostają stanowiska ds. obsługi osób bezrobotnych i poszukujących pracy które mieszczą się w pokojach 102 i 103.

Przypominamy także, że od 1 października zmianie uległy godziny pracy Urzędu, w poniedziałki pracujemy aż do godz. 17.00, a krócej w piątki do godz. 14.00

Poniedziałek: 8.00 – 17.00
przyjmowanie interesantów od 8.00-16.30

Wtorek: 7.00 – 15.00
przyjmowanie interesantów od 7.00-14.30

Środa: 7.00 – 15.00
przyjmowanie interesantów od 7.00-14.30

Czwartek: 7.00 – 15.00
przyjmowanie interesantów od 7.00-14.30

Piątek: 7.00 – 14.00
przyjmowanie interesantów od 7.00-13.30

Od dnia 1.10.2019 r. nie ma także potrzeby pobierania zaświadczeń potwierdzających rejestrację w urzędzie pracy na potrzeby ośrodków pomocy społecznej. W związku z powyższym tutejszy Urząd wstrzymuje wydawania stosownych zaświadczeń. Możliwe to będzie dzięki wykorzystaniu tzw. Samorządowej Elektronicznej Platformy Informacyjnej (SEPI).

Rozwiązanie to pozwoli bez udziału klientów, uzyskiwać ośrodkom pomocy społecznej niezbędnych informacji do ustalenia uprawnień do świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych oraz dodatku mieszkaniowego bez konieczności dostarczenia zaświadczenia w wersji papierowej.

Mamy nadzieję, że nowe rozwiązania ułatwią korzystanie z usług oferowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie.