Strona główna - Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie


Zawartość stron

                             
 
INFORMACJA O ZASADACH OBSŁUGI KLIENTÓW
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BĘDZINIE

(obowiązuje od 28.03.2022 r.)

 
Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie niezmiennie prowadzi obsługę interesantów w zakresie wszystkich zadań przewidzianych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
 

Zachęcamy do dokonywania rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy przez portal PRACA.GOV.PL 
(rejestracji elektronicznej możesz dokonać tutaj)

Tutaj znajdziesz film z instrukcją rejestracji online.


Przed zgłoszeniem się do Urzędu zalecamy umówienie się na spotkanie telefonicznie, co pozwoli zminimalizować czas oczekiwania.
 
Do umawiania wizyt osobistych w tut. Urzędzie służą następujące nr telefonów:
     - 509-305-921 ; 729-054-587 - rejestracja,
     - 729-054-665 - zaświadczenia, zasiłki, wyrejestrowanie,
     - 573-205-891 ; 573-205-892  - obsługa wizyt, wydawanie skierowań,
     - 729-054-664 - sprawy dotyczące cudzoziemców,
     - 729-054-583 - sprawy dot. tzw. Tarczy Antykryzysowej,
     - 729-054-662 - instrumenty dla pracodawców (staże, doposażenia stanowisk, prace interwencyjne, +50, -30, CIS, roboty publiczne),
     - 729-054-663 - wsparcie dla osób zarejestrowanych (dotacje),
     - 729-054-583 - wsparcie dla osób zarejestrowanych i pracodawców (szkolenia, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, studia podyplomowe),
     - 509-305-813 - sprawy dotyczące składania krajowych ofert pracy,
     - 729-054-581 - sprawy dot. obywateli Ukrainy,
     - (32) 729-59-41 ; (32) 267-30-03 - centrala.

 
 Przypominamy, iż wiele spraw można załatwić w naszym Urzędzie bez konieczności kontaktu osobistego, np. poprzez portal praca.gov.pl lub  skrzynkę ePUAP.
 
Jednocześnie informujemy, iż  bez rozpoznania i bez odpowiedzi pozostanie korespondencja otrzymana pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn.zm. ), którego brzmienie jest następujące:

,,Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.''

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę