Strona główna - Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie


Мережевий вміст

                             
 
INFORMACJA O ZASADACH OBSŁUGI KLIENTÓW
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BĘDZINIE

(obowiązuje od 28.03.2022 r.)

 
Informujemy, iż Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie niezmiennie prowadzi obsługę interesantów w zakresie wszystkich zadań przewidzianych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
 

Zachęcamy do dokonywania rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy przez portal PRACA.GOV.PL 
(rejestracji elektronicznej możesz dokonać tutaj)

Tutaj znajdziesz film z instrukcją rejestracji online.


Przed zgłoszeniem się do Urzędu zalecamy umówienie się na spotkanie telefonicznie, co pozwoli zminimalizować czas oczekiwania.
 
Do umawiania wizyt osobistych w tut. Urzędzie służą następujące nr telefonów:
     - 509-305-921 ; 729-054-587 - rejestracja,
     - 729-054-665 - zaświadczenia, zasiłki, wyrejestrowanie,
     - 573-205-891 ; 573-205-892  - obsługa wizyt, wydawanie skierowań,
     - 729-054-664 - sprawy dotyczące cudzoziemców,
     - 729-054-583 - sprawy dot. tzw. Tarczy Antykryzysowej,
     - 729-054-662 - instrumenty dla pracodawców (staże, doposażenia stanowisk, prace interwencyjne, +50, -30, CIS, roboty publiczne),
     - 729-054-663 - wsparcie dla osób zarejestrowanych (dotacje),
     - 729-054-583 - wsparcie dla osób zarejestrowanych i pracodawców (szkolenia, Krajowy Fundusz Szkoleniowy, studia podyplomowe),
     - 509-305-813 - sprawy dotyczące składania krajowych ofert pracy,
     - 729-054-581 - sprawy dot. obywateli Ukrainy,
     - (32) 729-59-41 ; (32) 267-30-03 - centrala.

 
 Przypominamy, iż wiele spraw można załatwić w naszym Urzędzie bez konieczności kontaktu osobistego, np. poprzez portal praca.gov.pl lub  skrzynkę ePUAP.
 
Jednocześnie informujemy, iż  bez rozpoznania i bez odpowiedzi pozostanie korespondencja otrzymana pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art.63 §1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeksu postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 735 z późn.zm. ), którego brzmienie jest następujące:

,,Podania (żądania, wyjaśnienia, odwołania, zażalenia) wnosi się na piśmie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu. Podania utrwalone w postaci elektronicznej wnosi się na adres do doręczeń elektronicznych. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.''

partners

shortcut-links

 go-to-top