Asset Publisher

Trzecie posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy w kadencji 2023-2027

W dniu 4 kwietnia 2024 roku w Powiatowym Urzędzie Pracy w Będzinie odbyło się trzecie posiedzenie Powiatowej Rady Rynku Pracy w kadencji 2023-2027.
W posiedzeniu Rady udział wzięli członkowie Rady: Przewodnicząca - Pani Agata Fazan, Zastępca Przewodniczącej Pani Bożena Łapaj, Pani Ewa Koralewska, Pan Jan Mucha, Pan Grzegorz Chojnacki, Pan Damian Nawalkowski, Pan Marcin Swatek, a także Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie Pan Wojciech Olesiński.
 
Podczas kwietniowego posiedzenia Rada wydała trzy opinie. Pierwsza dotyczyła przesunięć w planie wydatków Funduszu Pracy przeznaczonych na finansowanie aktywnych form w ramach programów na rzecz promocji zatrudnienia, łagodzenia skutków bezrobocia i aktywizacji zawodowej w 2024 roku. Dokonane zmiany w planie wydatków pozwolą na ogłoszenie kolejnego naboru na bezzwrotne środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Przypomnijmy, pierwszy tegoroczny nabór wniosków okazała się rekordowy, a suma o jaką wnieśli wnioskodawcy to 3 mln zł.
Druga opinia dotyczyła możliwości realizacji w 2024 roku Programu Aktywizacja i Integracja.
Zaprezentowane również zostało sprawozdanie z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie w 2023 roku, które członkowie Rady jednogłośnie zaopiniowali pozytywnie. Poniżej przytoczymy kilka wybranych liczbowych jego fragmentów:)
 
W 2023 roku między innymi:
- wydaliśmy 4 665 decyzji administracyjnych,
- przeprowadziliśmy 2 400 postępowań administracyjnych,
- wydaliśmy 2364 zaświadczenia,
- zrealizowaliśmy 18 586 wizyt u doradców klienta,
- oferowaliśmy osobom bezrobotnym 3 628 miejsc pracy,
- zorganizowaliśmy 248 staży,
- zarejestrowaliśmy 1 911 oświadczeń o powierzaniu wykonywania pracy cudzoziemcowi,
- wykonaliśmy 11 000 operacji finansowych na kwotę blisko 25 000 000 zł,
- udzieliliśmy 2 126 informacji zawodowych,
- wydaliśmy 1 123 skierowania do pracy,
- sporządziliśmy 3 708 indywidualnych planów działania,
- pomogliśmy 160 osobom spełnić marzenie o własnym biznesie przyznając jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej,
- zarejestrowaliśmy i obsłużyliśmy 22 562 sztuk korespondencji przychodzącej do Urzędu,
- objęliśmy wsparciem 321 osób w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego,
- kontynuowaliśmy realizację szkoleń i wykładów prowadzonych przez doradców zawodowych, organizowaliśmy także wydarzenia informacyjno-promocyjne z udziałem instytucji zewnętrznych.
 
Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji z posiedzenia!
Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3610.JPG&imagePreview=1
Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3610.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3615.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3619.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3625.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3629.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3630.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3632.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3634.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3636.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3637.JPG&imagePreview=1 Zdjęcie galerii artykułu:  - IMG_3645.JPG&imagePreview=1
Informacje o publikacji dokumentu

Zapisz się na newsletter w wybranej kategorii

Brak dostępnych newsletterów