Informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchomił usługę OtwartyUrzad.pl służący
do szybkiej i wygodnej wymiany korespondencji z Urzędem.
Już od 20.10.2020 r. osoby zarejestrowane będą mogły skorzystać z możliwości sprawdzenia terminu swojej wizyty w Urzędzie przez Internet.
Z czasem na portalu pojawiać się też będą nowe funkcjonalności, które udogodnić wymianie korespondencji z Urzędem.
Jak skorzystać z usługi?
Wejdź na stronę internetową OtwartyUrzad.pl klikając w ten link do strony lub kliknij w zamieszczony poniżej obrazek
do szybkiej i wygodnej wymiany korespondencji z Urzędem.
Już od 20.10.2020 r. osoby zarejestrowane będą mogły skorzystać z możliwości sprawdzenia terminu swojej wizyty w Urzędzie przez Internet.
Z czasem na portalu pojawiać się też będą nowe funkcjonalności, które udogodnić wymianie korespondencji z Urzędem.
Jak skorzystać z usługi?
Wejdź na stronę internetową OtwartyUrzad.pl klikając w ten link do strony lub kliknij w zamieszczony poniżej obrazek
Możesz też przejść na stronę OtwartyUrzad.pl kopiując link do przeglądarki internetowej.
Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania, która wygląda następująco:
Aby sprawdzić swój termin kontaktu z Doradcą Klienta kliknij w przycisk „Sprawdź termin wizyty w urzędzie"
Po wykonaniu tej czynności zostaniesz przeniesiony do panelu logowania z wykorzystaniem profilu zaufanego,
który wygląda następująco:
Jeśli posiadasz profil zaufany wykorzystaj go do zalogowania się, jeśli nie kliknij przycisk z napisem „ZAŁÓŻ PROFIL"
znajdujący się na dole strony i postępuj zgodnie z instrukcjami. Profil zaufany możesz założyć także
korzystając ze strony: https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
Przypominamy, że w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia zatrudnienia można nadal kontaktować się
z Doradcami Klienta telefonicznie, dzwoniąc pod podane poniżej numery telefonów:
573 205 891
573 205 892