Strona główna - Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie


                                 

INFORMACJA O ZASADACH OBSŁUGI KLENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BĘDZINIE

 

INFORMACJA O ZASADACH OBSŁUGI KLIENTÓW POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BĘDZINIE
(obowiązuje od 22.03.2021 r.)

 
Pomimo obecnej sytuacji epidemiologicznej w całym kraju i znacznym wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie prowadzi obsługę interesantów w zakresie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy, w tym w szczególności spraw z zakresu: pośrednictwa pracy w tym obsługi wizyt, rejestracji osób (preferowana jest rejestracja drogą elektroniczną - rejestracji elektronicznej możesz dokonać tutaj), obsługi spraw dotyczących cudzoziemców, aktywizacji osób zarejestrowanych oraz obsługi zadań z tzw. Tarczy Antykryzysowej. Tutaj znajdziesz film z instrukcją rejestracji online
 
Do odwołania to Doradcy Klienta kontaktują się na bieżąco z osobami zarejestrowanymi w celu:  przygotowania Indywidualnego Planu Działania, przedstawienia oferty pracy/stażu lub innej formy pomocy, monitorowania sytuacji i postępów w realizacji działań przewidzianych w Indywidualnym Planie Działania za pośrednictwem telefonu, e-maila oraz listownie. 
 

Z UWAGI NA POWYŻSZE NIE MA KONIECZNOŚCI POTWIERDZANIA WIZYT CZY ZGŁASZANIA SIĘ NA WYZNACZONY TERMIN ZGŁOSZENIA PRZEZ OSOBY ZAREJESTROWANE   W TUT. URZĘDZIE. PROSIMY OCZEKIWAĆ NA KONTAKT ZE STRONY DORADCÓW KLIENTA!
 
OSOBISTA WIZYTA W SIEDZIBIE  TUT. URZĘDU MOŻLIWA JEST WYŁĄCZNE PO UPRZEDNIM TELEFONICZNYM UZGODNIENIU TERMINU WIZYTY Z ODPOWIEDNIM DZIAŁEM.

 
Do umawiania terminów wizyt w tut. Urzędzie służą następujące nr telefonów:
  • 509-305-921 oraz 729-054-587 - rejestracja,
  • 729-054-665 - zaświadczenia, zasiłki, wyrejestrowanie,
  • 573-205-891 oraz 573-205-892  - obsługa wizyt, wydawanie skierowań,
  • 729-054-664 - sprawy dotyczące cudzoziemców,
  • 729-054-581 oraz 729-054-669 - sprawy dot. tzw. Tarczy Antykryzysowej,
  • 729-054-662 - instrumenty dla pracodawców (staże, doposażenia, prace interwencyjne,  +50, -30, CIS, roboty publiczne),
  • 729-054-663 - wsparcie dla osób zarejestrowanych (dotacje),
  • 729-054-583 - wsparcie dla osób zarejestrowanych i pracodawców (szkolenia, Krajowy Fundusz Szkoleniowy),
  • 509-305-813 - sprawy dotyczące składania krajowych ofert pracy,
  • oraz (32) 729-59-41 lub (32) 267-30-03.
 
Szanowny Kliencie, zanim przyjdziesz do Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie weź pod uwagę, że najpewniej wcale nie musisz wychodzić z domu.

Kontakt z Urzędem Pracy w Będzinie i załatwienie większości spraw jest możliwy za pośrednictwem:
  • poczty elektronicznej: pup@pup.bedzin.pl
  • skrzynki ePUAP
  • portalu PRACA.GOV.PL,
  • telefonu (szczegółowy wykaz telefonów znajdziesz tutaj),
  • facebooka:  Facebook PUP Bedzin
  • poczty tradycyjnej,
  • skrzynki podawczej, która znajduje się przy wejściu głównym do tut. Urzędu (wejście od strony ul. Krasickiego). Dostęp do skrzynki możliwy jest                w godzinach pracy urzędu. Do skrzynki można  składać dokumenty dotyczące prowadzonych przez Urząd spraw. By załatwić inną sprawę niż dostarczenie dokumentów prosimy o napisanie na kartce czego dotyczy sprawa oraz pozostawienia swoich danych kontaktowych tj. imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu e-mail (jeśli Państwo takowy posiadają). Pracownik właściwej komórki tut. Urzędu skontaktuje się z Państwem i poinformuje      o sposobie i terminie załatwienia sprawy.
 
 
Jeżeli jesteś umówiony na osobiste spotkanie z pracownikiem PUP należy bezwzględnie zachować zasady reżimu sanitarnego tj. mieć POPRAWNIE założoną maseczkę ochronną, zdezynfekować dłonie płynem antybakteryjnym zapewnianym przez tut. Urząd oraz zachować niezbędny dystans.  Budynek Urzędu należy opuścić niezwłocznie po załatwieniu sprawy.

 

Najważniejsze numery telefonów

Aktualizacja telefonyAktualizacja telefonów cz.2
 

Terminy naborów

    

Otwarty Urząd

Informujemy, że Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów uruchomił usługę OtwartyUrzad.pl służący
do szybkiej i wygodnej wymiany korespondencji z Urzędem.

 

Już od 20.10.2020 r. osoby zarejestrowane będą mogły skorzystać z możliwości sprawdzenia terminu swojej wizyty w Urzędzie przez Internet.
Z czasem na portalu pojawiać się też będą nowe funkcjonalności, które udogodnić wymianie korespondencji z Urzędem.
 
Jak skorzystać z usługi?
Wejdź na stronę internetową OtwartyUrzad.pl klikając w ten link do strony lub kliknij w zamieszczony poniżej obrazek




 








Możesz też przejść na stronę OtwartyUrzad.pl kopiując link do przeglądarki internetowej.
Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania, która wygląda następująco:





























Aby sprawdzić swój termin kontaktu z Doradcą Klienta kliknij w przycisk „Sprawdź termin wizyty w urzędzie"













Po wykonaniu tej czynności zostaniesz przeniesiony do panelu logowania z wykorzystaniem profilu zaufanego,
który wygląda następująco:




 



















Jeśli posiadasz profil zaufany wykorzystaj go do zalogowania się, jeśli nie kliknij przycisk z napisem „ZAŁÓŻ PROFIL"
znajdujący się na dole strony i postępuj zgodnie z instrukcjami. Profil zaufany możesz założyć także
korzystając ze strony:
https://pz.gov.pl/pz/registerMainPage
 
Przypominamy, że w celu potwierdzenia gotowości do podjęcia zatrudnienia można nadal kontaktować się
z Doradcami Klienta telefonicznie, dzwoniąc pod podane poniżej numery telefonów:
  • 573 205 891
  • 573 205 892
 
 

6,5%Stopa bezrobocia w Polsce  Stan w końcu lutego 2021r.
Stopa bezrobocia stan na koniec lutego 2021 roku

  • 1.200,00 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 1.440,00 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 600,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • 32.747,88 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej

Informacje o urzędzie

Język migowy

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

ul. Ignacego Krasickiego 17A

42-500 Będzin

NIP: 625-16-69-287

 

Poniedziałek: 7.00 – 16.00
przyjmowanie interesantów od 7.15-15.30

 

Wtorek: 7.00 – 15.00
przyjmowanie interesantów od 7.15-14.30


Środa: 7.00 – 15.00
przyjmowanie interesantów od 7.15-14.30

Czwartek: 7.00 – 15.00
przyjmowanie interesantów od 7.15-14.30

Piątek: 7.00 – 14.00
przyjmowanie interesantów od 7.15-13.30


 

Dyrektor Urzędu przyjmuje klientów
wtorki i czwartki od 1000 do 1300

Telefon kontaktowy:
(32) 729-59-41
(32) 267-30-03

MAPKA

Partnerzy

Na skróty

 Przejdź na górę